duminică, 24 aprilie 2016

M-am hotarat sa devin prost | Carti care merita citite

Acum cateva saptamani cautam o carte relaxanta pe care sa o citesc cand am timp. Asa am dat de aceasta carte scrisa de Martin Page, M-am hotarat sa devin prost.
 
                                     


In prima faza m-am uitat putin sceptic, fiindca am comandat-o mai mult din instinct si nu m-am uitat ca in general la recenzii si pareri ale criticilor. A ajuns acasa, pentru prima data cand mi se intampla cu intarzieri de 2 saptamani, deja mai citeam o carte in timpul ala, dar totusi am hotarat sa ii acord o sansa.

Asa cartea m-am hotarat sa devin prost a devenit una dintre cartile mele umoristice favorite.

Cartea trateaza problema existentiala a unui tanar foarte inteligent caruia nimeni nu ii lua in considerare depresia de care suferea inca din copilarie. Astfel Antoine, personajul principal, recurge la mai multe gesturi care ii esueaza pentru a scapa de inteligenta.
 
Nu va spun mai multe pentru ca nu vreau sa va stric lectura dar cu siguranta este o carte usor de digerat care merita citita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu