joi, 10 noiembrie 2016

Fiecare copil e supererou


 Imi amintesc cu mare placere de vremea cand eram mic si ma jucam toata ziua, nu aveam griji pentru examene, nu te afectau cei din jur, practic nu aveam nici-o problema. Cel mai mult imi placea sa ma joc de-a super eroul. 
 Acum, imi apare un zambet in coltul gurii amintind-umi replici pentru genratia mea celebre:
     " Patru brate musculoase"
     " confruntarea xiaolin "

     " Tunica de 2 tone "

  Si discutiile foarte amuzante de ore intregi cu copii de la bloc in care ne certam pe alegerea castigatorului dintre " Patru Brate" si "Falca", si acei bani pe care ii strangeam sa ne cumparam Omnitrix-uri din acelea chnezesti cand venau tiganii la zilele orasului.
  Cumparam cartonase de la magazinul chinezesc cu Ben Ten, Dragon Bolzet, Duel Master, apoi le puneam in mijlocul drumului intr-un patrat si aruncam cu o bucata de cauciuc in ele. Cel care le scotea din patrat le castiga. La acest joc ii ziceam tac, tot orasul se juca.
  Imi amintesc ca odata a venit un baiat mai mare cu un an cu un Omnitrix de metal si ne-a convins ca e adevarat, dar nu ne lasa sa il atingem.
  Oh.... Mi-e dor de acele vremuri.
 Acum se pare ca cei de la Cartoon Network a inceput o noua serie de BEN 10. Se pare ca in acest sezon Ben are din nou 10 ani, si probabil cei mai mici asteapta cu nerabdare sa vada cum mai salveaza Ben lumea cu ceasul lui extraterestru.

 Pentru mai multe detalii intrati pe acest link: http://ben10.cartoonnetwork.ro/

  D-ati si voi un share la acest articol pentru a afla mai multa lume de noua serie, si spuneti-mi in comentarii cum salvati voi lumea la 10 ani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu