miercuri, 26 octombrie 2016

Ce personaj de film ai vrea sa fii?

 Am revazut cu placere zilele trecute filmul si cateva dintre episoadele serialului Familia Addams. Mi-am reamintit cu placere de coplilarie si de momentele placute petrecute in fata televizorului acela mic pe care il aveam in sufragerie. Un film foarte bine realizat si foarte amuzant. 
 Cred ca unul dintre visele mele de mic copil a fost sa am viata lui Gomez Addams, milionar, fara probleme, plin de umor, su o sotie iubitoare si o viata interesanta.
Sau a varului Itt, o viata plina de mister si un par lung, blond minunat.
Si daca stau sa ma gandesc nici Manuta nu o ducea rau.

Un gust neplacut mi-a lasat insa faptul ca nu se mai difuzeaza astfel de filme la televizor.

M-am bucurat insa cand am vazut ca cei de la TNT au introdus in grila lor de programe filme ca:
Addams Family Values
 The Addams Family
 Barbarella
 Batman
 Batman & Robin
 Batman Forever
 Batman Returns
 Beetlejuice
 Blade
 Blade: Trinity
 BloodDiamond
 Chinatown
 Crocodile Dundee
 Crocodile Dundee II
 Demolition Man Devil's Advocate
 Eyes Wide Shut
 Final Destination
 Gladiator
 Hamlet
 Interview With the Vampire: The Vampire Chronicles
 Kindergarten Cop
 Last Samurai, The
 Mad Max 2: The Road Warrior
 Mad Max Beyond Thunderdome
 Matrix
 Mortal Kombat
 Postman Always Rings Twice
 RocknRolla
 Se7en
 Shining
 Superman Superman II
 Tango & Cash
 The Love Guru
 Top Gun
 Twelve Monkeys
 Waterworld
 Wild Wild West
 Zoolander 

Filme de calitate de care cu siguranta o sa ma bucur linistit alaturi de un castron cu popcorn fierbinte

Un comentariu: