luni, 17 octombrie 2016

Fa cadou o caricatura

  Cred ca cel mai greu lucru ce trebuie sa il faci e sa ii iei unn cadou unui prieten bun sau unui membru al familiei. Si chiar asta am patit azi. Am stat cateva ore si am tot cautat ce cadou as putea sa ii cumpar lui Florin, prieten foarte bun din copilarie. Si rascolind mai toate site-urile de cadouri, am dat peste acest site cu caricaturi
  Aceasta idee de cadou mi s-a parut geniala fiindca el este o fire mai pusa pe caterinca m-am si hotarat. O sa ii cumpar o caricatura cu el alergand de o broasca testoasa, asta fiindca ii place sa alerge si mereu se enerveaza cand il intrece cineva.
  Am zis sa va zic si voua de acest site de unde puteti sa va luati caricaturi, pe care le consider unul dintre cele mai bune alegeri cand vorbim de cadouri pentru orce ocazie, fie ea zi de nastere, craciun, sau orce aniversare.
  Voi ati oderii o caricatura cadou prietenilor vostri? Lasati-mi mai jos in comentarii.
  Mai jos aveti cateva likuri pentru a vedea si voi ce fac baietii de la www.comanda-caricaturi.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu