duminică, 16 octombrie 2016

Sfideaza. Fenomenul URBEX.

  Sfidarea este unul dintre putinele lucruri pe care eu le consider vitale pentru un om. Fie ca sfidezi pe cineva, moartea sau chiar legi ale fizicii cu siguranta cand o vei face te vei simtii bine dupa ce o vei face. Cred ca cel mai fain sentiment in viata este atunci cand vezi linia aceea subtire dintre viata si moarte si tu o inpingi putin mai incolo. Asta, sau poate doar eu sunt mai ciudat. 

  Eu am inceput sa fac parkour de la o varsta frageda, acum am 17 ani si consider ca deja cu o experienta de peste 6 ani in spate am ajuns la un nivel la care pentru ca creierul asta al meu sa mai secrete putina endorfina este nevoie sa imi trec putin peste limite.


  Astfel am inceput sa fac roofing. Asa ca am reusit in cateva luni sa cuceresc mai toate acoperisurile inportante din micul meu oras. Bineinteles ca traind intr-un oras mic nu am posibilitatea sa fac ceea ce face Oleg dar totusi am vrut sa imi inpart cateva dintre locurile unde am fost si cu voi. 


Daca doriti sa vedeti mai multe imagini de pe unde mai merg, dati-mi si un folow pe instagram: razvan.parkou





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu